Γιατί αφαίρεσα τα φρένα από το αυτοκίνητό μου


Είμαι κατά των φρένων.

Φίλοι, ήθελα να σας ενημερώσω για μια προσωπική απόφαση που πήρα πρόσφατα. Δεν θέλω πραγματικά να το συζητήσω, αλλά θέλω να σας ενημερώσω για τη θέση μου. Παρακαλώ να δείξετε σεβασμό. Είναι ένα μεγάλο άρθρο, αλλά παρακαλώ διαβάστε το όλο.

Αφαιρώ τα φρένα από το αυτοκίνητό μου. Δεν πρόκειται για μια βιαστική απόφαση, οπότε παρακαλώ ακούστε με.

Πριν από μερικές εβδομάδες, είδα ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα – δύο άτομα πέρασαν ταυτόχρονα μια διασταύρωση. Και οι δύο πάτησαν τα φρένα τους ταυτόχρονα και συγκρούστηκαν. Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά.

Αλλά τότε κατάλαβα κάτι – αν είχαν απλώς περάσει από τη διασταύρωση χωρίς να πατήσουν φρένο, δεν θα είχαν συγκρουστεί. Τα φρένα ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ το ατύχημα!

Έτσι, αποφάσισα να κάνω τη δική μου έρευνα και αυτό που βρήκα ήταν *εκπληκτικό*: Εκατοντάδες άνθρωποι κάθε χρόνο τραυματίζονται σοβαρά από το περιττό φρενάρισμα. Μια φορά, οδηγούσα στο χιόνι και μόλις πάτησα ελαφριά τα φρένα το αυτοκίνητο μου έχασε απόλυτα τον έλεγχο. Τα φρένα μου θα μπορούσαν πολύ εύκολα να με σκοτώσουν. Ακόμα πιο εκπληκτικό είναι το πόσο συχνά τα τακάκια φρένων στραβώνουν και μαζί με αυτά στραβώνουν και οι δίσκοι, προκαλώντας ανεπιθύμητες δονήσεις και τροχούς που τρέμουν.

Και ξέρετε τι; Διαπίστωσα ότι πριν από δεκαετίες δεν χρησιμοποιούνταν τα φρένα! Οι άνθρωποι έλεγχαν την ταχύτητα του οχήματος τους με κατέβασμα ταχύτητας και φρενάρισμα του κινητήρα. Ίσως είναι απλώς σύμπτωση, αλλά παλαιότερα όταν χρησιμοποιούνταν το φρενάρισμα του κινητήρα, δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου αυτοκινητιστικά θύματα. Τα φρένα τότε δεν προκαλούσαν ΠΟΤΕ ατυχήματα αυτοκινήτων.

Μετά από κάποιες ακόμα έρευνες, βρήκα μια σκοτεινή συνωμοσία – Τους Μηχανικούς: Αυτοί που εμπιστευόμαστε να φροντίζουν τα αυτοκίνητά μας – τους ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ για να εγκαταστήσουν και να αλλάξουν τα φρένα μας! ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι ενδιαφέρονται για την ασφάλειά μας ή τα αυτοκίνητά μας – αλλά αυτοί απλά ενδιαφέρονται για την εγκατάσταση των τακακίων κόστους 49.99 ευρώ.

Έτσι, μίλησα με τον Μηχανικό μου για να βγάλω τα φρένα από το αυτοκίνητό μου και με αηδίασε το πόσο άσχημα μου φέρθηκε. Με κατηγόρησε ότι ήμουν ανίδεος, όταν εγώ ήμουν εκείνος που ερεύνησε και έμαθε πόση ροπή ασκούν τα φρένα στους δίσκους. Δεν γνώριζε καν πόση ροπή μπορεί να δεχθεί ένας δίσκος προτού στραβώσει! Είπε ότι «οι δίσκοι έχουν σχεδιαστεί για να πιέζονται, ότι δεν είναι στην πραγματικότητα ένα πρόβλημα» και με αγνόησε εντελώς.

Τότε είχε το ΘΡΑΣΟΣ να πει ότι η προσωπική μου επιλογή θα είχε συνέπειες, ότι θα τους επηρεάσω όλους γύρω μου. Λοιπόν τον βαρέθηκα και ψάχνω για έναν νέο μηχανικό. Το πρόβλημα είναι ότι τόσοι πολλοί μηχανικοί εξαγοράζονται και πληρώνονται από την αυτοκινητοβιομηχανία και ότι όλοι τους επιμένουν πως το αυτοκίνητό μου πρέπει να έχει φρένα. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν εξετάζουν καν το αυτοκίνητό μου, και λένε ότι ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο κατάστημα τους και σε άλλα αυτοκίνητα. Τι βλακείες, απλά δεν τους αρέσουν όσοι πιστεύουν σε εναλλακτικές τεχνικές φρεναρίσματος.

Τώρα βέβαια εμπλέκεται και η κυβέρνηση, λέγοντας ότι ΠΡΕΠΕΙ να έχω φρένα, ότι αυτό δεν είναι μόνο για το δικό μου καλό, αλλά πως θα μπορούσα να βλάψω άλλους ανθρώπους!

Που χάθηκε η προσωπική επιλογή; Που χάθηκε η ελευθερία;

Το μόνο που σας λέω είναι, κάνετε την έρευνά σας. Μην ακούτε μόνο το Υπουργείο Συγκοινωνιών και τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Πήρα μια προσωπική απόφαση για την οικογένειά μου, απλά είπαμε όχι στα φρένα. Θα χρησιμοποιήσουμε φυσικές μεθόδους όπως τη βαρύτητα και θα βάλουμε τα πόδια μας στο έδαφος για να σταματήσουμε. Στη τελική, αν αυτό ήταν αρκετό για εμένα όταν οδηγούσα ποδήλατό ως παιδί, είναι αρκετό και για τα παιδιά μου στο αυτοκίνητό μου.

Παρακαλώ, τα σχόλια με σεβασμό!

Νομική αποποίηση: Δεν είμαι μηχανικός και δεν πρέπει να με θεωρείται έγκυρη πηγή πληροφοριών για έρευνες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΥΓ: Το άρθρο αυτό είχε μεγαλύτερη επιτυχία από ότι περίμενα. Οι πιστοί αναγνώστες του μπλογκ είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνουν πως δεν είναι παρά μια παραβολή για τη τάση των γονιών να μην εμβολιάζουν τα παιδιά τους και με αυτό το τρόπο προσπαθώ να δείξω τον παραλογισμό της ιδέας.
Δυστυχώς για εμένα, κάποιοι έχασαν το νόημα και πήραν το άρθρο στα σοβαρά. Αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι φοβερό. Το φοβερό είναι πως αντέδρασαν με σχόλια διαφόρων ειδών, λες και πραγματικά, ένα αυτοκίντητο χωρίς φρένα είναι οδηγήσιμο έστω και για μερικά μέτρα! Νόμιζα πως θα περνούσα το μήνυμα εκεί που λέω πως θα κατεβάσουμε το πόδι στην άσφαλτο για να φρενάρουμε (γελούσα όταν το έγραφα). Τελικά δεν πέτυχε, ή πέτυχε πάρα πολύ.

Πηγή

Advertisements

Tagged: , , ,

69 thoughts on “Γιατί αφαίρεσα τα φρένα από το αυτοκίνητό μου

  1. F. Ιουνίου 7, 2017 στο 10:24 Reply

    Καλημέρα. Παίρνεις μια κρίσιμη απόφαση -ενδεχομένως μοιραία- για εσένα και όσους μπαίνουν στο όχημά σου, αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς και πεζούς. Και δεν είδα πουθενά στο κείμενο μια προσωπική δοκιμή, μια προσωπική εμπειρία, ένα πείραμα. Δηλαδή πας να κάνεις κάτι βασιζόμενος σε θεωρητικά συμπεράσματα και ιστορική αναδρομή. Δοκίμασες να αγνοήσεις το πεντάλ του φρένου για ένα διάστημα; Δοκίμασες τις αντιδράσεις τις δικές σου, αλλά και του αυτοκινήτου σε πραματικές συνθήκες; Σε οδόστρωμα, σε κατσικόδρομο ή σε αυτοκινητόδρομο υψηλής κυκλοφορίας; Και ειλικρινά, τι σχέση μπορούν να έχουν τα αυτοκίνητα και η οδική συμπεριφορά από δεκαετίες πίσω με τα σημερινά; Χμμμ Στην Κρήτη λέμε «ξα σου», που θα πει κάνε ό,τι καταλαβαίνεις. Αλλά πριν το κάνεις, απάντησε σε αυτό: «θα έβαζες το παιδί σου μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο;»

    Υ.Γ1. Η σκοτεινή συνομωσία που αναφέρεις δεν είναι σκοτεινή. Δυστυχώς είναι φανερώτατη και ισχύει σε όλους τους τομείς του εμπορίου. Αλλά όταν μιλάμε για ασφάλεια και νόμους, εκεί δεν παίζουμε.

    Υ.Γ2. Απορώ που δεν έχει σχολιάσει άλλος…

    Μου αρέσει!

    • Στρατης Ιουνίου 8, 2017 στο 13:49 Reply

      Να διαβάζεις ολόκληρα τα άρθρα πριν σχολιάσεις !

      Μου αρέσει!

      • F. Ιουνίου 8, 2017 στο 14:33

        Το υστερόγραφο μπήκε αφού σχολίασα. Επίσης έκανα και δεύτερο σχόλιο, που μάλλον δεν είδες.

        Μου αρέσει!

  2. F. Ιουνίου 7, 2017 στο 10:31 Reply

    Οκ διάβασα τα tags. Πολύ έξυπνο… 🙂

    Μου αρέσει!

  3. […] Αναδημοσίευση από greeksceptic […]

    Μου αρέσει!

  4. AKIS Ιουνίου 7, 2017 στο 11:58 Reply

    Ότι νά’ ναι γράφει ο καθένας, χωρίς λογική και συνέπειες για τον ίδιο φυσικά….

    Μου αρέσει!

  5. Tasos Ιουνίου 7, 2017 στο 15:19 Reply

    Με στεναχωρεί πραγματικά που υπάρχουν άτομα που σοβαρά θα αρχίσουν να το σκέπτονται, ακόμα και με το Υ.Γ. στο τέλος που εξηγεί για την παραβολή. Γιατί έτσι είναι, τόσο χαζός είναι ο κόσμος δυστυχώς.

    Μου αρέσει!

  6. Χαζος αναγνωστης Ιουνίου 7, 2017 στο 16:16 Reply

    Φανταζομαι στην κατηφορα θα το δενει και θα αμολαει καλουμπα….
    Οταν θα σταματαει λεοφωρειο μπροστα του η ο ταξιτζης να παρει κουρσα θα του λεει «ΟΥΠΣ ΣΟΡΡΥ» λιγο σε ακουμπησα.
    Καλα για τα φαναρια δεν το συζηταμε, ειδικα αυτα που βρησκονται στο τελος κατηφορας…
    χαχαχαχαχαχαχα
    Μου αρεσει που το δημοσιευσε κιολας σαν κατι εξυπνο..

    Μου αρέσει!

  7. Δημητρης Ιουνίου 7, 2017 στο 16:17 Reply

    το μονο σιγουρο ειναι οτι σαν παραβολη, ειναι αστοχη οσων αφορα τα εμβολια. θα μπορουσε καλλιστα να ειναι διαφημιστκο σποτακι καποιας φαρμακοβιομηχανιας. κατα την ταπεινη μου αποψη, και δε προσαπαθω να πεισω κανεναν γι αυτο, τα παιδικα εμβολια ειναι παραγωγα ενος συστηματος που προσπαθει να μας πεισει για την αναγκαιοτητα τους με απωτερο σκοπο το υπερκερδος. μεγαλωσα τρια παιδια με εναλλακτικους τροπους και ειναι μια χαρα στην υγεια τους, οπως και οι γυρω τους!! χωρις φρενα λοιπον η ζωη ειναι σε κινδυνο αποδειγμενα….χωρις εμβολια οι αποψεις διιστανται σε παγκοσμιο και επιστημονικο επιπεδο…..Υ.Γ. 1ο… ξαναλεω οτι ειναι ταπεινη μου αποψη και δεν εχω σκοπο να οικτιρω και να αποτρεψω οσους επιλεγουν να κανουν εμβολια στα παιδια τους. Υ.Γ. 2ο….τα εμβολια της γριπης των πτηνων, των χοιρων…κλπ…που τοσο κοστισαν στο ελληνικο κρατος ταιζοντας τις φαρμακοβιομηχανιες σαπιζουν ληγμενα στις κρατικες αποθηκες….ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Greek Skeptic Ιουνίου 7, 2017 στο 16:42 Reply

      Τα κέρδη από τα εμβόλια είναι περίπου το 1,75% των συνολικών κερδών των φαρμακοβιομηχανιών. Συνεπώς αυτός ο μύθος πέθανε.
      Σε παγκόσμιο επίπεδο δεν υπάρχει καμία διαφωνία για τα εμβόλια. Μερικοί που πουλάνε εναλλακτικά σκευάσματα στο interet δεν λογίζονται ως «διαφωνία».
      Το θέμα των εμβολίων γρίπης δεν έχει να κάνει με την αποτελεσματικότητα των εμβολίων.
      Ελπίζω να παραμείνετε όλοι υγιείς αλλά προσέχτε διότι η ιλαρά και ο κοκκύτης επέστρεψαν χάρη στις προσπάθειές ατόμων που πιστεύουν τα ίδια με εσάς.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Stop the bs Ιουνίου 7, 2017 στο 21:03

        ακριβώς! να πάνε να πουνε αυτές τις σαχλαμάρες στους γονείς του οικολογικού στο Παίδων, που τα παιδιά τους μετα από τις χημειοθεραπείές εχουν 0 αντισώματα! Έλεος με όλους τους ανόητους!

        Μου αρέσει!

      • Antonis Ιουνίου 9, 2017 στο 15:55

        1,75 % έβγαλε η roche to 2009 απο τα εμβόλια; για πρόσεχε τι γράφεις. Είμαι κατά των εναλλακτικών, αλλα όχι να βγάλουμε και άγιες τις φαρμακευτικές. Μπορώ να σου πω αμέτρητες ιστορίες. Κι εγώ μια χαρά είμαι που δεν κάνω εμβόλια. Προσέχω, δεν αρρωσταίνω και όταν έχω κανα κρυωματάκι κάνω υπομονή και περνάει. Δεν διαφωνώ οτι αν έχω κάτι σοβαρό θα πρέπει να πάρω φάρμακα, αλλα κι αυτή η υστερία πιου υπάρχει στην ελλάδα με τα φάρμακα και τα εμβόλια δεν υπάρχει πουθενά αλλου.

        Μου αρέσει!

    • Σ.Σ. Ιουνίου 7, 2017 στο 18:19 Reply

      Μάλλον θα τρως και ληγμένες κονσέρβες….

      Μου αρέσει!

    • Stop the bs Ιουνίου 7, 2017 στο 21:00 Reply

      ευτυχώς που τα δικά σας παιδάκια δεν ηρθαν σε επαφή με ενα παιδι απο πχ χημειοθεραπεία- τοτε θα ηταν δολοφόνοι τα παιδακια σας – επιτέλους κρατήστε την ανευθυνότητα σας, όλοι εσεις, μακρυά απο αυτούς που δεν μπορούν να προστατευτούν από την ανοησία!!!

      Μου αρέσει!

      • Afrolicious Ιουνίου 8, 2017 στο 19:48

        Ή και κανένα νεογέννητο που δεν έχει προλάβει να εμβολιαστεί…

        Μου αρέσει!

    • Μπιλ Ιουνίου 8, 2017 στο 13:44 Reply

      Είναι καλά στην υγεία τους γιατί υπάρχουμε εμείς και τα εμβολιαζουμε ρε ασχετε

      Μου αρέσει!

      • Afrolicious Ιουνίου 8, 2017 στο 19:45

        Ακριβώς! Η ανοσία της αγέλης νομίζω λέγεται…

        Μου αρέσει!

  8. Δημητρης Ιουνίου 7, 2017 στο 16:21 Reply

    εφαγα ενα δε απο τα «αποδειγμενα»

    Αρέσει σε 1 άτομο

  9. αποστολης χειμωνας Ιουνίου 7, 2017 στο 17:58 Reply

    Προσοχή!!!!
    Ο… «δολοφόνος» το ‘σκασε και κυκλοφορεί ελεύθερα!!!!

    Μα αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  10. Τεο Ιουνίου 7, 2017 στο 18:48 Reply

    Χέσε μας με το υστερόγραφο!

    Μου αρέσει!

  11. Αρης Γκέρτσος Ιουνίου 7, 2017 στο 18:58 Reply

    Θα παραμείνω στο θέμα των φρένων, αγνοώντας στο υστερόγραφό σου!
    Προσωπικά έχω γλιτώσει από βέβαιο τρακάρισμα περισσότερες από 5-6 φορές στη ζωή μου, απελευθερώνοντας τα φρένα την τελευταία στιγμή και έχοντας ήδη στριμμένο το τιμόνι, με αποτέλεσμα να αποφύγω όχημα που είχε βγει μπροστά μου, σε αυτοκίνητο χωρίς ABS προφανώς!
    Εάν παρατηρήσεις τους οδηγούς (στην Ελλάδα, τουλάχιστον), θα διαπιστώσεις ότι πατούν φρένο με το παραμικρό και δεν εκμεταλλεύονται το «φρενάρισμα» του κινητήρα.

    Το να οδηγείς «χωρίς φρένα» (να αποφεύγεις κατά το δυνατόν τη χρήση τους εννοώ), είναι πιο οικονομικό σε βενζίνη (δεν χρειάζεται να επιταχύνεις και πάλι τόσο πολύ) και τακάκια, είναι πιο ομαλό για τη γενικότερη κυκλοφορία (τα απότομα σταματήματα δημιουργούν μποτιλιαρίσματα), πιο οικολογικό κατ’ επέκταση, και τελικά μάλλον πιο ασφαλές γιατί εστιάζεις την προσοχή σου πιο μακρυά από το προπορευόμενο όχημα και διαβλέπεις καλύτερα τι μπορεί να συμβεί.

    Όσον αφορά στα εμβόλια, για να παραμείνω στο θέμα σου, ό,τι και να ευαγγελίζεσαι, εμβόλια ΔΕΝ κάνω!! Τα έκανα όλα μικρός! 🙂

    Μου αρέσει!

    • GN Ιουνίου 8, 2017 στο 14:01 Reply

      Όλοι κάναμε μικροί εμβόλια. Σήμερα όμως υπάρχουν αρκετοί γονείς που δεν κάνουν εμβόλια στα παιδιά τους. Αν έχετε παιδιά, (θα) τους κάνετε τα εμβόλια που θα σας συστήσει ο οικογενειακός γιατρός σας; Αυτό είναι το σημαντικό ερώτημα.

      Μου αρέσει!

  12. Nikos Hatz Ιουνίου 7, 2017 στο 21:05 Reply

    Με τα εμβόλια και τις κατασκευάστριες εταιρείες, δυστυχώς, τουλάχιστον στο δικό μου μικρό μυαλό, παραλληλίζονται με τα μεταλλαγμένα, με τα διατροφικά σκάνδαλα κτλ (βλέπε τρελές αγελάδες). Είτε το θέλουμε είτε όχι. Όταν υπάρχουν συμφέροντα, όση καλή θέληση κι αν υπάρχει, υπάρχει και το ενδεχόμενο τις κερδοσκοπίας με το αντίστοιχο ενδεχομένος αντίκτυπο.
    Θα μου πεις, γιατί εμπιστεύεσαι την ασπιρίνη κι όχι το εμβόλιο, εφ’ όσων φαρμακευτικές με ίδια συμφέροντα είναι. Η απάντηση έγκειται στο ότι απλά προσπαθώ να φιλτράρω και να αποφεύγω όσο το δυνατόν τα φάρμακα, είτε λέγεται εμβόλιο είτε παυσίπονο είτε κάτι άλλο.
    Στα παιδιά μου θα κάνω εμβόλια αλλά σε λίγο μεγαλύτερη ηλικία και τα εντελώς απαραίτητα. Αυτά δηλαδή που καταπολεμούν ασθένειες που μπορεί να προκαλέσουν μόνιμες βλάβες.
    Θεωρώ ότι όλα έχουν το μέτρο τους

    Μου αρέσει!

    • ΜΑΡ Ιουνίου 8, 2017 στο 14:08 Reply

      Η παραβολη ειναι αρκετα ευστοχη!
      Για οσους αμφοσβητουν την χρησιμοτητα των εμβολιων καλο θα ηταν η αναγνωση ΑΞΙΟΠΙΣΤΩΝ επιστημονικων αρθρων. Δεν ειναι θεμα αποψης ουτε γνωμης. Ειναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ να μην κανεις εμβολια στα παιδια σου. Οχι μονο για τα παιδια του καθενος αλλα και για τα υπολοιπα.
      Οσοι υποστηριζουν οτι δεν κανανε εμβολια στα παιδια τους και οτι ειναι μια χαρα με εναλλαλτικες θεραπειες θα πρεπει να κατανοησουν την εννοια της ανοσιας του κοινου. Επειδη δλδ το κοινο δεν νοσει αντιστοιχως και το ατομο δεν νοσει. Αν ομως το κοινο αρχησει να νοσει ειναι προφανης η καταληξη και του καθε ατομου ξεχωριστα. Ειναι πραγματικα λυπηρο στην εποχη μας να βλεπεις περιστατικα παιδιων με ασθενειες που ειχαν εξαληφθει.

      Μου αρέσει!

  13. Takis Kyrios Ιουνίου 7, 2017 στο 21:50 Reply

    Ωραία παραβολή. Από που την αντέγραψες;

    Μου αρέσει!

    • Greek Skeptic Ιουνίου 7, 2017 στο 21:52 Reply

      Το άρθρο είναι μετάφραση ενός αγγλικού το οποίο μπορείτε να βρείτε στο τέλος του Ελληνικού. Θα κοιτάξετε εκεί που λέει «Πηγή». Αυτό είναι link και σας οδηγεί στο αρχικό άρθρο.

      Μου αρέσει!

  14. βασιλης Ιουνίου 7, 2017 στο 23:35 Reply

    δεν μ αρεσε το αρθρο
    δεν εχω ιατρικες γνωσεις
    αλλα σιγουρα τα εμβολια ΔΕΝ ειναι φρενα και
    η παρομοιοση εντελως αστοχη κατα την ταπεινη μου αποψη

    Μου αρέσει!

    • GN Ιουνίου 8, 2017 στο 13:59 Reply

      Αφού δεν έχετε ιατρικές γνώσεις πώς είστε σίγουρος πως η αναλογία (όχι παρομοίωση) των φρένων δεν αντικατοπτρίζει ορθά την πραγματικότητα με τα εμβόλια και τους αντιεμβολιαστές;

      Μου αρέσει!

  15. drn0n0n0 Ιουνίου 8, 2017 στο 02:30 Reply

    Έκλαψα στο εναλλακτικές τεχνικές φρεναρίσματος.

    Υ.Γ. Το ποσοστό των σχολίων που κράζουν το εξαιρετικό αυτό ποστ είναι αποκαρδιωτικό.

    Μου αρέσει!

  16. ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ Ιουνίου 8, 2017 στο 07:39 Reply

    ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΔΊΚΙΟ ΑΛΛΆ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΣΤΑ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΉΣ ΟΧΉΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΡΆΤΗΜΑ ΓΙΑΤΊ ΤΑ ΠΛΗΣΤΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΜΑΤΑ!
    ΆΡΑ ΤΑ ΦΡΈΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΊΑ
    ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΈΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΌΝΟΣ ΌΠΩΣ ΕΓΏ.

    Μου αρέσει!

  17. […] όταν το έγραφα). Τελικά δεν πέτυχε, ή πέτυχε πάρα πολύ. (πηγή παραγράφου που μόλις […]

    Μου αρέσει!

  18. agnostos13 Ιουνίου 8, 2017 στο 10:35 Reply

    Πολύ έξυπνο άρθρο. Θα παραθέσω την εξής διχογνωμία.
    Βασίλειος Καισαρείας: «Σώστε τα παιδιά, σώστε τα παιδιά». Ο γνωστός Άγιος Βασίλης που ο θρύλος λέει ότι σε μία κρίση λιμού στην Καππαδοκία εναντιώθηκε στους τοπικούς άρχοντες που κράταγαν τα σιτηρά κλειδωμένα για να τα πετάξουν επειδή δεν είχαν πιάσει τιμή… κάτι τέτοιο.
    Στην παγκόσμια «Καππαδοκία» του σήμερα, γυρίζουμε το κεφάλι μας και το μόνο που βλέπουμε είναι ηλιθιότητα. Ο κόσμος δεν θέλει να σωθεί. Ο κόσμος Φροϋδικά έλκεται από το θάνατο (ένστικτα ροπής προς έρωτα και θάνατο). Αυτός ο κόσμος αναπαράγεται, και αναπαράγει την ίδια νωθρότητα σκέπτεσθαι, την ίδια προσήλωση στον σκοταδισμό και την ίδια Λωτοφαγία. Εξελίσσεται σε παρασιτικό κοινωνικό οργανισμό. Η διανόηση βρέθηκε σε ψαλίδα αντίστοιχη της κοινωνικής ψαλίδας της Ινδίας, .. ή του Περάματος. (Ελάχιστοι πάμπλουτοι, Πολλοί Φτωχοί). Αν θέλετε να σώσετε τον κόσμο, αφήστε τον να πεθάνει.
    Είναι απόλυτο; Είναι μηδενιστικό; Είναι φασιστικό; Όχι δεν είναι, δεν είμαι εγώ φασίστας δεν θέλω να είμαι φασίστας, αλλά είμαι ανήμπορη να αντιδράσω σε τέτοια χιονοστιβάδα εξαθλίωσης. Το μόνο που έχει μείνει σε έναν άνθρωπο παρατημένο στη σημερινή χωματερή, είναι να αρχίσει να πετάει τα σκουπίδια μόνος του. Κάντε κουράγιο, πάρτε δύναμη και εμβολιαστείτε τόσο από φυσικούς όσο και από όλους τους υπόλοιπους εχθρούς.

    Μου αρέσει!

  19. […] Πηγή: Γιατί αφαίρεσα τα φρένα από το αυτοκίνητό μου […]

    Μου αρέσει!

  20. agnostos13 Ιουνίου 8, 2017 στο 11:08 Reply

    Reblogged στις χ=13 και σχολίασε
    Ενα πολύ εύστοχο άρθρο που εγείρει πολλές αντιφατικές απορίες. Τροφή για σκέψη αλλά και κυρίως για δράση. Εύγε στον συγγραφέα / εμπνευστή της ιδέας.

    Μου αρέσει!

  21. fadomasjunior Ιουνίου 8, 2017 στο 11:34 Reply

    Πρέπει να είσαι πολύ βαρεμένος εσύ ρε τραχανά, δηλαδή οδηγοί αγώνων και όλος ο κόσμος που έχει φρένα είναι μαλακες επειδή εσύ είσαι σκράπας με την οδήγηση και πατάς φρένο εκεί που δεν πρέπει, που αν είσαι έμπειρος οδηγός απλά αφήνεις το γκάζι και το διορθώνεις στο χιόνι όχι φρένο, τα βγάζεις τελείως ρε μάπα?? Δηλαδή αν πηγαίνεις με 140 για να φρενάρεις θα σπάσεις τον κινητήρα στα κατεβάσματα για να σταματήσεις?? Το δημοσιεύεις κιόλας βρε ηλιθιε σε εφημερίδα χαϊβάνι για ποδήλατο είσαι μόνο για τίποτα άλλο…

    Μου αρέσει!

    • Miltos Ιουνίου 8, 2017 στο 13:14 Reply

      αντιλαμβάνεστε οτι το άρθρο ήταν ειρωνικο έτσι?

      Μου αρέσει!

  22. GoodKid Ιουνίου 8, 2017 στο 11:45 Reply

    Όταν βλέπω ποσα πολλά άτομα δεν αντιλαμβάνονται το χιούμορ και την σάτιρα σιγουρεύομαι ότι έχουμε καταντήσει έθνος ηλιθίων. Δεν φταιμε εμείς, φταίει η κατεστραμμένη Παιδεία των τελευταίων 30-40 χρόνων. Είναι κρίμα πάντως…

    Μου αρέσει!

    • Ermis Kanakakis Ιουνίου 8, 2017 στο 23:36 Reply

      Δε νομίζω ότι παλιότερα ήταν καλή η παιδεία μας. Απλώς τώρα δεν έχουμε πλέον καμία δικαιολογία. Όλη η γνώση είναι στα πόδια μας.

      Μου αρέσει!

  23. Elias Sarafis Ιουνίου 8, 2017 στο 12:18 Reply

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!! ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΙΧ ΠΟΥ ΕΧΩ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΠΡΕΣΙΕΡΑ ΜΟΥ…

    Μου αρέσει!

  24. Vaggelis Evaggeliou Ιουνίου 8, 2017 στο 12:35 Reply

    Εσεις που λετε οτι δεν κανετε εμβολια στα παιδια σας και δοκιμαζετε «εναλλακτικες θεραπειες» και ολοι εμεις οι αλλοι ειμαστε μαλακες που τα κανουμε , εχετε σκεφτει ποτε οτι τα παιδια σας ειναι υγειης επειδη τα υπολοιπα παιδια γυρω τους κανουν κανονικα τα εμβολια τους ?
    Γιδια ε γιδια , που βγαινεται και το διαλαλειτε κιολας………………Καποιες αρρωστιες εμφανιστηκαν ξανα επειδη κατι τετοιοι σαν και σας κουβαλανε αυτα τα μυαλα…………..

    Μου αρέσει!

  25. GN Ιουνίου 8, 2017 στο 12:53 Reply

    *(εσείς) δεν θα πρέπει να με θεωρείτε

    Μου αρέσει!

  26. Esquivel Ιουνίου 8, 2017 στο 15:12 Reply

    «Γελούσα όταν το μετέφραζα». Και λίγο credit για τον πραγματικό συγγραφέα (εκτός από ενα απλό και μικρό «πηγή» δεν βλάπτει.

    Μου αρέσει!

    • Greek Skeptic Ιουνίου 8, 2017 στο 15:40 Reply

      Τι θα θέλατε να γράψω; Δεν έκρυψα τη προέλευση του άρθρου.

      Μου αρέσει!

  27. george Ιουνίου 8, 2017 στο 15:44 Reply

    Πανεξυπνη παραβολη, τιγκα στην λογικη επιχειρηματολογια. Φυσικα ειναι λογικο να πιστευει ο ανθρωπος οτι ειναι ικανος να διαμορφωνει την φυση κατα το δοκουν! Αφου ειμαστε οι «κυριαρχοι» του συμπαντος.. Απλα ακομη ενω εχουμε παει κ στην σεληνη δεν εχουμε βρει λυση για καμμια ασθενια! Το ξαναλεω, για καμμια ασθενια! καθιστε κ σκεφτειτε! ειτζ, διαβητης, λυκος,χοληστερινη, σκληρηνση κατα πλακας, παρκινσον, αλτσχαιμερ, πετρα στην χολη(χαχα)…κ.α. Κ τι κανουν οι γιατροι τοσα χρονια? γιατι τους σπουδαζουμε? για να συνταγογραφουν! σε καθε ασθενεια σε φορτωνουν με χημικα σκευασματα για να κρατιεσαι σε ενα επιπεδο λεει! αρα δεν σε θεραπευουν, σου δινουν φαρμακα, με βαρβατες παρενεγειες για ολη σου τι ζωη, κ αυτο βολευει ποιους? τον αρνητη των εμβολιων? που ειναι τα λεφτα αρη? τα εμβολια λες ειναι το 2%! σε λεφτα πες αγορι μου ασε τα % ψαχτο σε λεφτα να δεις ποσοι θα χασουν την δουλεια τους αν σταματησουν.. Δευτερον, η φαρμακευτικη δεν θεραπευει τιποτα αλλα εμπιστευομαστε την προληπτικη φαρμακευτικη βαζοντας χημικα κοκτειλ παρασκευασμενα απο ιδιωτικες εταιριες σε νεογεννητα για να αναγνωρισει το ανοσοποιητικο λεει το εξασθενημενο στελεχος κ να μην ξανακολησει! ουαου!πανεξυπνο! δεν σας λενε καθολου ομως οτι τι νεογγενητο δεν εχει αναπτυξει εντελως το ανοσοποιητικο, αλλα δεν βαριεσαι ριξε μια ζαρια κ εσυ! υπαρχουν δικαστηρια ηδη για αυτες τις φαρμακοβιομηχανιες ελπιζω, αν κ η ελπιδα συνηθως πεθαινει, η ιαπωνια (χωρα συνομοσιολογων κ ψεκασμενων) απαγορευσε το τριπλουν 2-3 χρονια μετα την κυκλοφορια του..

    Μου αρέσει!

    • Σωτήρης Ιουνίου 9, 2017 στο 14:22 Reply

      Μπράβο, όλα τα ξέρεις… Πέρνα αύριο να σου δώσουμε ένα Νόμπελ.

      Μου αρέσει!

      • MAP Ιουνίου 11, 2017 στο 14:35

        Καλό θα ήταν προτού μιλήσουμε χωρίς δεδομένα να διαβάζουμε και κανένα επιστημονικό άρθρο που και που! Για όλες ανεξαιρέτως τις ασθένειες έχουν γίνει τρομερά βήματα θεραπείας τους. Πέρα από το Alzheimer και για τις λοιπές νευροεκφυλιστικές νόσους κάτι το οποίο όμως δεν είναι και τόσο πίσω όσο φαντάζεσαι! Αν μιλάς για τα εμβόλια και το τι αναγνωρίζει το ανοσοποιητικό και τι όχι μιλάς για απαρχαιωμένες μεθόδους που έχουν εδώ και πολλά χρόνια ξεπεραστεί.
        Επίσης θα συμβουλεύσω όλους εκείνους που ενδιαφέρονται όντως να μάθουν κάποια πράγματα παραπάνω να επισκεφθούν το Pubmed. Είναι η μόνη ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ πηγή που είναι αξιόπιστη σχετικά με αυτά τα θέματα!

        Μου αρέσει!

  28. Kakos Lykos Ιουνίου 8, 2017 στο 20:31 Reply

    Ο,τι χρειάστηκε ο άνθρωπος να βάλει υστερόγραφο για κάτι που θα έπρεπε να είναι προφανές από τον τίτλο και μόνο είναι εξαιρετικά θλιβερό.

    Μου αρέσει!

  29. Hlias Ιουνίου 8, 2017 στο 22:10 Reply

    Είναι τρελός…?Αλλά ωρεος τρελος…

    Μου αρέσει!

  30. Hlias Ιουνίου 8, 2017 στο 22:17 Reply

    Είναι τρελός…?Αλλά ωρεος τρελος…??? Ίσος απο μικρος να εχει προσεδαφίστη στον Άρη, χωρις φρένα…και του άρεσε…!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια. Και» σχολιασμοί..καλή αντάμωση στον Άδη…(οπός λέμε καλά κρασιά..Κάπος έτσι)???

    Μου αρέσει!

  31. Angelo Skouras Ιουνίου 8, 2017 στο 23:19 Reply

    Εγώ όσο το διάβαζα ήμουν απολύτως σίγουρος ότι κοροϊδεύεις τους νεοφιλελεύθερους και την μη παρεμβατικότητα στην οικονομία. By the way πολύ καλό άρθρο!

    Μου αρέσει!

  32. σταματης Ιουνίου 8, 2017 στο 23:23 Reply

    Φιλε μου κατι δεν εχεις κατανοοισει σωστα.το προβλημα απο οτι καταλαβα δεν ειναι το φρεναρισμα αλλα το οικονομικο.τι να σου κανουν τα φρενα οταν δεν εχεις σωστα ελαστικα.αυτο το λεεω γιατι ειμαι παθων.εγω ο ξυπνιος φοραω λαστιχα φτηνα.και απο την αλλη θελω και φρενα.αμ δε γινεται.ξανα κοιτατο το θεμα πιο αντικιμενικα

    Μου αρέσει!

  33. AsbestosBrakes Co Ιουνίου 9, 2017 στο 00:28 Reply

    Φίλτατε, παρόλες τις παραινέσεις σας θα κρατήσω τα ωραία φρένα μου από καθαρό αμίαντο. Σας καλώ να κάνετε όλοι το ίδιο χωρίς δισταγμούς υιοθετώντας πλήρως τις κατ’ επανάληψη επιστημονικές ανακοινώσεις (2002) του ΠΟΥ. AsbestosBrakes Co

    Μου αρέσει!

  34. ιτς μι Ιουνίου 9, 2017 στο 10:10 Reply

    αν ηθελες να ειναι σωστος ο παραλληλισμος , θα συγκρινες ενα αυτοκινητο χωρις φρενα με εναν οργανισμος χωρις ανοσοοποιητικο συστημα . Εκτος αυτου, για να φτασουμε στο σημερα ,εχουμε επιζησει καμποσα εκατομμυρια χρονια ( ο καθε ενας μας ειναι αδιακοπη γραμμη ζωης που φτανει πισω ισως και στην αρχη υπαρξης της ζωης ) , φτασαμε δηλαδη στο 1950 χωρις εμβολια , και τα τελευταια 70 χρονια , που εχει γινει δογμα ο καταναλωτισμος να σου και τα εμβολια σαν αλλο ενα χαπι ευημεριας .
    σορυ αλλα εγω το βλεπω σαν αλλη μια καταναλωτικης μορφης υστερια την χωρις αιτια φοβια και την γενικευση του φοβου σου .
    αν προτεινες την γνωση για κατι , θα ειμουν πιο συγκαταβατικος , αλλα δεν προτεινεις κατι παραπανω απο τυφλο καταναλωτισμο .

    ειχαμε και το πειραμα με τα μεσα ενημερωσης που στελναν τον κοσμο για εμβολια , και απο το πειραμα εσυ καταλαβες οτι δεν εχουμε εμβολιαστει αρκετα και οχι οτι η ενημερωση ειναι καταναλωτικες προσταγες προς τα ραφια των σουπερμαρκετ

    Μου αρέσει!

    • dimitris Ιουνίου 10, 2017 στο 20:14 Reply

      Το προσδοκιμο μ.ο. ζωης πριν 150 χρονια ηταν στο μισο αποτι ειναι τωρα!Μην ξεχνας οτι με την πανδημια της »μαυρης πανωλης» χαθηκε σχεδον ο μισος πληθυσμος της ευρωπης!Και αυτο ειναι μολις μια περιπτωση στις εκαντονταδες τεραστιες επιδημιες που υπηρχαν και υπαρχουν στον πλανητη..βλ.εμπολα!Επισης μεχρι και πριν μερικα χρονια οι γυναικες γεννουσαν 5-6 παιδια και καποιες φορες και πολλα παραπανω.Ενας απο τους σημαντικους λογους ηταν οτι δεν τα καταφερναν ολα να ζησουν!Βαριεμαι να γραψω αλλα φιλε…μπορω να γραφω μεχρι το πρωι αλλα δεν θα σε πεισω!

      Μου αρέσει!

  35. Sotiris Sakaretsios Ιουνίου 9, 2017 στο 10:38 Reply

    Υπάρχει μία πολύ αστεία σχέση μεταξύ το άρθρου και όσων δεν κατάλαβαν το νόημα ή χρειάστηκε να διαβάσουν το ΥΓ για να το καταλάβουν. Η σχέση είναι πως ουσιαστικά το άρθρο γράφτηκε γι`αυτούς!

    Μου αρέσει!

  36. Γιάννης Ιουνίου 9, 2017 στο 12:24 Reply

    Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα εδώ πέρα.
    Άλλο ένα όχημα και άλλο το τι ουσίες βάζεις μέσα στο σώμα σου.
    Μάλλον δεν το έχεις ψάξει και πολύ το θέμα με τα εμβόλια και πιστεύεις ότι σου σερβίρουν οι «ειδικοί» έγκριτοι επιστήμονες που τα υποστηρίζουν γιατί κερδίζουν πολλά λεφτά από αυτά για να σε κρατάνε στην δούλεψει τους σαν πελατάκι (βλέπε junkie) για να είσαι μονίμως κάτω από την εξουσία τους και να αγοράζεις ότι χημεία βγάζουν η οποία θα κάνει το σώμα σου να είναι full εξαρτημένο από το οποιοδήποτε σκεύασμα θα βγάζουν το οποίο ουσιαστικά κάνει «ανάπηρο» το ανοσοποιητικό σου σύστημά γιατί το αντικαθιστάς με χημεία.

    Μου αρέσει!

  37. Dimitris Koromilas Ιουνίου 9, 2017 στο 17:30 Reply

    Τα φρένα είναι απαραίτητα για το αυτοκίνητο. Τα εμβόλια είναι απαραίτητα μόνο για αδύναμους οργανισμούς. Προσωπικά δεν παίρνω ούτε ασπιρίνη. Με τα χρόνια ο οργανισμός μαθαίνει να αντιδρά από μόνος του ενώ αντιθέτως όσα περισσότερα φάρμακα παίρνουμε τόσο περισσότερο αδυνατίζει το ανοσοποιητικό και εξαρτάται από τα φάρμακα και μόνο. Κατ’ επιλογήν λοιπόν η λήψη εμβολίου. Και δεν είναι δαιμονικό και κακό το εμβόλιο, έχει εξαφανίσει αρκετές ασθένειες του παρελθόντος. Με προσοχή όμως.

    Μου αρέσει!

  38. Panos Karoumpalis Ιουνίου 9, 2017 στο 20:25 Reply

    χαιρεται, σε ολα οσα γραφεις για το πως πρεπει να οδηγουμε, εχεις απολυτο δικιο, και επιπλεον, ετσι ακριβως οδηγώ εγω. Πιστευω οπως κι εσύ οτι τα φρενα ειναι επικυνδυνα, δημιουργουν την ψευδαισθηση της ασφαλειας, ενω πραγματικα σε «συνδεουν με το θανατο», γιατι σκεφτεσαι μονο στα φρενα σου και σε καμια αλλη εναλλακτικη. Ομως δεν χρειαζεται να αφαιρεσεις τα φρενα σου, γιατι πολυ απλα το αυτοκινητο πρεπει ακομη και απο τα 20 η 10 Κμ να ακινητοποιηθει, φαναρι, σταση, κλπ, οποτε αν δεν ειχες φρενα, θα χρειαζοσουν να ενεργησεις «γλυκα» το χειροφρενο, αλλα ακομη και για αυτο θελεις δισκους και τακακια πισω. Η λυση δεν ειναι να τα βγαλεις, η λυση ειναι να μαθεις να οδηγεις χωρις να τα χρησιμοποιεις. Κανε τη δοκιμή να οδηγησεις ετσι, και οταν φτασεις στον προορισμο σου ακουμπα τους δισκους σου. Αν καινε, το εκανες λαθος, αν φτασεις στον προορισμο σου και ακομη μπορεις να τα ακουμπησεις, το κανεις σωστα. Στην τελική, παντα μπορει να βρεθει εκεινη η κατασταση που απλά χρειαζεσαι φρενα. Δεν μπορεις απλα να τα βγαλεις. Ομως συμφωνώ πως αν μαθεις να οδηγεις χωρις αυτά, θα νιώσεις μεγαλη βελτιωση και αλλαγή στην οδηγηση σου, η προβλεψιμοτητα του εγκεφαλου σου θα αυξηθει. Τα φρενα στην πραγματικότητα χρειαζονται μονο για πιο γρηγορη και αγωνιστική οδηγηση, οταν θες να μεγιστοποιησεις το αποτελεσμα σου, οποτε χρησιμοποιείς βιαιες επιταχυνσεις, μεγιστοποιεις τις αποστασεις με τη μεγαλυτερη δυνατή ταχυτητα και χρειαζεσαι να ρυθμισεις την ταχυτητα σου «γρηγορα» για την επομενη κατασταση. Αλλα επουδενει δεν πρεπει να χρησιμοποιούμε τα φρενα «για να σωθουμε», αυτο γινεται μονο με προβλεψη και προληψη, και πρεπει να φτασουμε στη διανοητική κατασταση οδηγωντας οπου το φρεναρισμα αποτελει μια απο τις παραμετρους, ομως δεν αποτελει την πρωτη επιλογη.
    Πολλες φορες βλεπω στο δρομο ανθρωπους που «τσιμπουν» τα φρενα τους, απλά για να βεβαιωθούν οτι λειτουργουν. Οταν οδηγεις, πρεπει να δεχθεις στο μυαλο σου οτι το αυτοκινητο κινειται, και οτι πρεπει να παρεις αποφασεις εν κινησει. Δεν μπορεις να το ακινητοποιησεις, να σκεφτεις, και να ξανα-τσουλησεις. Ειναι αηδιαστικό οταν ο κοσμος φρεναρει χωρις να χρειαζεται…

    Μου αρέσει!

  39. Panos Karoumpalis Ιουνίου 9, 2017 στο 20:31 Reply

    α, και ξεχασα να γραψω, εμβολιο-ξε-εμβολιο

    Μου αρέσει!

  40. […] Πηγή: greeksceptic.com […]

    Μου αρέσει!

  41. samorc Ιουνίου 11, 2017 στο 11:01 Reply

    χαχα πανεξυπνο!μπραβο!

    Μου αρέσει!

  42. k.1975 Ιουλίου 16, 2017 στο 12:59 Reply

    Πολύ έξυπνο το άρθρο και μπράβο σας!
    Μετά το άρθρο, διάβασα πολύ προσεκτικά όλα τα παραπάνω σχόλια, και αυτό που έχω να πω είναι ότι μερικοί άνθρωποι απλά δεν σκέφτονται.
    Ήρθε το Πάσχα η ανιψιά μου από Αγγλία (ναι ναι στην Αγγλία δεν εμβολιάζονται για ανεμοβλογιά μεταξύ άλλων) και είχε ανεμοβλογιά. Μας έπιασε πανικός τους υπόλοιπους (μικρούς και μεγάλους, αλλά ήταν άπαντες εμβολιασμένοι…καμιά 10ρια ενήλικες και άλλα τόσα πιτσιρίκια) μην κολλήσουμε (σσ. μόνο εγώ και ο αδερφός μου είχαμε περάσει ως παιδιά ανεμοβλογιά).
    Κανένας δεν κόλλησε, και ο λόγος είναι προφανέστατος…και το πάω λίγο παραπέρα…αν δεν ήμασταν εμβολιασμένοι τι θα μπορούσε να είχε συμβεί? Προφανώς θα ξεκινούσε επιδημία ανεμοβλογιάς στην πόλη που μένω και στην πόλη που μένει η ξαδέρφη μου που κι εκείνη είχε έρθει με την οικογένειά της για Πάσχα εδώ, αλλά και εκεί που μένει η αδερφή μου…τέλειο σενάριο? Σκεφτείτε το εσείς που ελαφρά την καρδία απορρίπτετε τα εμβόλια. Κανείς δε σας μίλησε για κατάχρηση, όμως γιατί θα πρέπει να κινδυνεύουν τα μωρά και όσα παιδιά δεν έχουν προλάβει να ολοκληρώσουν τις δόσεις των εμβολίων? Και στο φινάλε τα παιδιά τι σας φταίνε αν εσείς την έχετε δει τροφοσυλλέκτες και πρωτόγονοι? Πατε να ζήσετε εσείς και οι παραλογισμοί σας στα βουνά!
    Πριν 60 χρόνια αγαπητοί μου που δεν γίνονταν εμβόλια , όπως πολύ σωστά είπαν παραπάνω θέριζαν πανδημίες, είχαμε τεράστια ποσοστά παιδικής θνησιμότητας και το προσδόκιμο ζωής ήταν στο μισό από ότι σήμερα.
    Μην τα βλέπετε όλα μονόπλευρα. Κακή η κατάχρηση, αλλά ακόμα χειρότερη η ημιμάθεια και το θεόκλειστο μυαλό! Δε σας είπε κανένας να κάνετε αλόγιστη χρήση φαρμάκων, αλλά σαν γονείς αναλογιστείτε την ευθύνη των αποφάσεών σας έναντι στα παιδιά σας!

    Μου αρέσει!

  43. Masterix Σεπτεμβρίου 21, 2017 στο 21:18 Reply

    Καλησπέρα. Διάβασα προσεκτικά το άρθρο σου και τη γνώμη σου.

    Τα φρένα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του αυτοκινήτου, της μηχανής και κάθε άλλου μηχανοκίνητου. Θεωρώ, μιας και δεν παρουσίασες στοιχεία, οτι η έρευνα που έκανες είναι ελλειπής. Δεν μας έχεις πεί την περίοδο κατα την οποία δεν χρησιμοποιούσαν τα φρένα όπως λες, απο πού βρήκες τα στοιχεία και πόσο αξιόπιστα είναι.

    Τα φρένα πρέπει να συνδυάζονται με το κατέβασμα της ταχύτητας για ορθότερο έλεγχο του αυτοκινήτου. Αν τα αμάξια που είδες και πέρασαν τη διασταύρωση δεν είχαν φρένα και δεν συγκρούοντας, τότε απλώς οι άνθρωποι θα ήταν κωλόφαρδοι.Αν όμως πήγαιναν με κανονική ταχύτητα και δεν έτρεχαν θα προλάβαιναν να επιβραδύνουν ακόμη και μόνο με το κατέβασμα της ταχύτητας που λες.

    Επίσης, αν δεν υπήρχαν τα φρένα και απλώς κατεβάζαμε ταχύτητα για να επιβραδύνουμε, το μόνο που θα καταφέρναμε θα ήταν να αλλάζουμε δίσκο-πλατώ κάθε τρείς και λίγο στην καλύτερη και στη χειρότερη να «σπάσουμε» τον κινητήρα.

    Τα φρένα ππρέπει να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με το κατέβασμα της ταχύτητας, Το επαναλαμβάνω για να γίνει κατανοητό.

    Λαμβάνοντας υπόψην τις αστήρικτες αναφορές σου σε έρευνες, τις αναφορές σου σε συνωμοσίες των Μηχανικών και των αυτοκινητοβιομηχανιών για να μπαίνουν απλώς τα φρένα στα αμάξια ενω είναι άχρηστα (!) και τις ελλειπείς ως ανύπαρκτες γνώσεις σου γύρω απο τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου έχω να σου πω τα παρακάτω:

    Είσαι το ίδιο καθυστερημένος με τον τύπο που πίνει χωρίς μέτρο και μετά πιάνει το τιμόνι. Είσαι το ίδιο καθυστερημένος με τον τύπο που δεν έχει οδηγική παιδεία και περνάει με κόκκινο επειδή του κάπνισε. Είσαι απλώς καθυστερημένος. Δεν είναι τίποτα. Πρέπει όμως να μας δώσεις τον αριθμό του αυτοκινήτου σου για να ενημερώσουμε την αστυνομία, ωστε να μην κλαίει κάποια μάνα το παιδί της πάλι. Απο κάτι τέτοιους καθυστερημένους σαν κι εσένα καταστρέφεται κάθε χρόνο ένα μικρό χωριό απο τα άτομα που σκοτώνονται στους δρόμους.

    Μου αρέσει!

    • Stop the bs Σεπτεμβρίου 24, 2017 στο 19:57 Reply

      πας καλά? Διάβασες το άρθρο ή βασίστηκες στον τίτλο μόνο για να γράψεις ενα σεντόνι ανοησίες? Εαν λοιπόν μπεις στον κοπο να διαβάσεις αυτό που σχολίασες, θα καταλάβεις ότι κοροϊδεύει αυτούς που δεν εμβολιαζουν τα παιδιά τους με ενα αντίστοιχο ακραίο παράδειγμα ανευθυνότητας – την οδήγηση χωρίς φρένα. Έλεος κάπου!

      Μου αρέσει!

  44. Μια μικρή κρίση ταυτότητας | greek skeptic Σεπτεμβρίου 21, 2017 στο 22:33 Reply

    […] για ποιο λόγο σταμάτησα να γράφω, θα σας παραθέσω ένα σχόλιο που ήρθε μόλις σήμερα. Αφορά ένα άρθρο πολύ δημοφιλές στο οποίο έλεγα πως θα […]

    Μου αρέσει!

  45. Αρης Γκέρτσος Σεπτεμβρίου 24, 2017 στο 18:42 Reply

    Αυτό θα σου αρέσει, γράφει υπέροχα ο Κ. Γιαννακίδης
    http://www.athensvoice.gr/politiki/emvolio-tis-vlakeias

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: