Τί κατάφερε ο ΣΥΡΙΖΑ;


Είναι εντυπωσιακό πως ο ΣΥΡΙΖΑ κατάφερε να μην κάνει τίποτα από αυτά που υποσχέθηκε.

Υποσχέθηκε να σταματήσει την ύφεση και κατάφερε να σταματήσει τη μικρή και αναιμική ανάπτυξη που είχαμε.

Υποσχέθηκε να αλλάξει τη συντηρητική πολιτική της ΕΕ και κατάφερε να αποξενώσει όλα τα κόμματα από τα οποία περίμενε συμμαχία. Μάλιστα, τα κόμματα αυτά και οι ξένοι υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ, στις χώρες τους, έχουν καταποντιστεί εκλογικά.

Υποσχέθηκε να αλλάξει τις «κακές συνήθειες» των παλαιών κυβερνήσεων και κατάφερε να κάνει ακριβώς τα ίδια, χειρότερα και απροκάλυπτα, είτε με τοποθετήσεις συντρόφων και συγγενών, είτε κάνοντας επίδειξη καπιταλιστικών ανακλαστικών από τα ίδια τα μέλη του τα οποία έσπευσαν πριν και κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης να σώσουν τα χιλιάδες ή εκατομμύρια ευρώ που έχουν μαζέψει βγάζοντάς τα από τη χώρα, οι αριστεροί!

Υποσχέθηκε να φέρει νέα πνοή στην Ελλάδα και κατάφερε να αντιστρέψει και τα λίγα σωστά που έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, ακυρώνοντας ουσιαστικά τη διαύγεια, καταργώντας την ηλεκτρονική ψηφοφορία, λες και είναι το σημείο κλειδί της θητείας του, σπρώχνοντας τα σχολεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα σε επιστροφή στο παρελθόν του μαυροπίνακα, όταν σε άλλες χώρες τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι βαρετή πραγματικότητα.

Υποσχέθηκε μια σειρά από οικονομικές και πολιτικές αλλαγές τις οποίες έχει δεν έχει πάρει πίσω, αλλά ξαφνικά ανακάλυψε πως χωρίς χρήματα δεν μπορείς να εφαρμόσεις κανένα μέτρο. Το ότι ήταν άγνωστο στον ΣΥΡΙΖΑ ότι χρειάζεσαι χρήμα για να κάνεις κοινωνική πολιτική, είναι από μόνο του ενδεικτικό.

Η λίστα με υποσχέσεις που δεν εκπληρώθηκαν είναι τόσο μεγάλη όσο και η λίστα με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει λόγο της αντιπολιτευτικής του συμπεριφοράς σε διάφορα θέματα.

Είναι σέξυ να λες «μην πληρώνετε τη κυβέρνηση των τοκογλύφων», αλλά όταν ξαφνικά ανακαλύπτεις πως ο μόνος τρόπος για να βρεις χρήματα για να ανοίξεις την ΕΡΤ είναι να σε πληρώσουν αυτοί που εκπαίδευσες να μην πληρώνουν, ε, τότε έχεις πρόβλημα.

Σέξυ ήταν και η συμπεριφορά του με τις καταλήψεις και τους επαναστάτες του τσίπουρου αλλά μόνο για τον κόσμο που βλέπει Λαζόπουλο. Τώρα που είναι κυβέρνηση βάζει τα ΜΑΤ τα οποία είχε υποσχεθεί να διαλύσει, προκειμένου να τις σταματήσουν.

Τελικά τι κατάφερε ο ΣΥΡΙΖΑ;

Κατάφερε να ενώσει την Ευρώπη εναντίον μας. Ακόμα και παραδοσιακοί σύμμαχοι σήμερα κρατούν αποστάσεις (δες Κύπρος).

Κατάφερε να εξαντλήσει όλα τα αποθεματικά από όσα ταμεία έφταναν τα χέρια του προκειμένου να δώσει σάντουιτς στους Φωτόπουλους και να προσλάβει 150 καθαρίστριες.

Κατάφερε να χρησιμοποιήσει όλο το πλεόνασμα το οποίο, όπως ο ίδιος έλεγε, δεν υπήρχε και να γυρίσει την οικονομία στα ελλείμματα.

Κατάφερε να κάνει εσωτερική στάση πληρωμών με τραγικές συνέπειες για εκατοντάδες εταιρίες που δεν μπορούν να πληρώσουν χιλιάδες εργαζόμενους.

Κατάφερε να δεχθούμε δύο εντονότατες προειδοποιήσεις από τις ΗΠΑ για το θέμα του Ξηρού και τη φωτογραφική τροπολογία που πέρασαν προκειμένου να πάει σπίτι του.

Κατάφερε να δείξει αντιδημοκρατικά ανακλαστικά σε κάθε κριτική εναντίον του.

Και άλλα…

Δεν έχει καταλάβει πως ακόμα και αν πάρουμε τα 7δις, μόλις τα ξοδέψει σε παροχές, θα βρίσκεται στο ίδιο σημείο που είναι και σήμερα.

Δεν έχει καταλάβει πως χωρίς αλλαγές σε αυτά που θεωρεί ιερά δεν πρόκειται να λύσει τα προβλήματά του.

Δεν έχει καταλάβει πως η επιστροφή στη δραχμή δεν είναι λύση αλλά κατάρα.

Δεν έχει καταλάβει πως εκβιασμοί, νταούλια και ασάφειες δεν περνούν στην ΕΕ.

Όλα αυτά από άτομα που το μόνο που έκαναν πριν αναλάβουν τη κυβέρνηση, ήταν να κάθονται να συζητούν για τα προβλήματα του καπιταλισμού στο Ντα Κάπο. Δεν νομίζω πως υπάρχει άλλη κυβέρνηση στον κόσμο όλο που να είναι τόσο πολύ εκτός πραγματικότητας.

Και όλα αυτά στη πλάτη μας μέσα σε μόλις 100 ημέρες!

Advertisements

Tagged:

16 thoughts on “Τί κατάφερε ο ΣΥΡΙΖΑ;

  1. εγώ Μαΐου 11, 2015 στο 11:51 Reply

    καλά τα λες δεξιά μια ζωή γιατί είχαμε ανάπτυξη και την χάλασε ο ΣΥΡΙΖΑ..!έλεος!

    Μου αρέσει!

    • Jimmy Mcnulty Μαΐου 11, 2015 στο 12:41 Reply

      Όταν οι προηγούμενοι είναι αποτυχημένοι, κανένας δεν σε εμποδίζει να αποτύχεις κι εσύ και μάλιστα με χειρότερο τρόπο. Το πότε είχαμε και δεν είχαμε ανάπτυξη μπορεί να το δει κανείς στα ιστορικά αρχεία, το θέμα είναι τι γίνεται σήμερα.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Greek Skeptic Μαΐου 11, 2015 στο 19:02

        Σήμερα ελπίζουμε η πτώση να μη μας σπάσει όλα τα κόκκαλα.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • εγώ Μαΐου 12, 2015 στο 10:43

        πάντως στα τελευταία 5 χρόνια δεν είχαμε καμία ανάπτυξη και ας πουλούσε το θέμα της ανάπτυξης ο αόμματος Αντωνάκης..Και αν για όσους πιστεύουν στην ανάπτυξη,θεωρούν ότι αυτή αφορά τα νούμερα και τους αριθμούς και όχι τους ανθρώπους τότε είναι χωρίς νόημα να συζητάς με αυτούς..άποψη μου..όταν οι πολίτες είναι ικανοποιημένη υπάρχει και ανάπτυξη,όταν δεν είναι δεν υπάρχει,τόσο απλά πράγματα..μόνο ένας παρτάκιας καπιταλιστής δεν τα βλέπει έτσι τα πράγματα..

        Μου αρέσει!

      • Greek Skeptic Μαΐου 12, 2015 στο 10:57

        Όταν θα μου πεις τι εννοείς λέγοντας πως οι άνθρωποι είναι πάνω από τους αριθμούς, τότε θα συζητήσουμε. Μέχρι τότε, συζήτηση με τσιτάτα και συνθήματα πορείας δεν γίνεται.
        Δηλώνω ευθαρσώς καπιταλιστής και φιλελεύθερος διάβολος. Δεν κρύφτηκα ποτέ. Όποιος έχει κάτι να πει, ελεύθερα. Αλλά περιμένω επιχειρήματα λογικά και όχι ατάκες.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • εγώ Μαΐου 12, 2015 στο 10:44

        *ικανοποιημένοι

        Μου αρέσει!

    • Greek Skeptic Μαΐου 11, 2015 στο 19:02 Reply

      Μια πολύ μικρή ανάπτυξη υπήρχε, προς το τέλος.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • εγώ Μαΐου 12, 2015 στο 10:40

        Αλήθεια ελπίζουμε να μη μας σπάσει η πτώση τα κόκκαλ;!σοβαρά;!εσύ μάλλον περιμένεις ακόμη να σπάσουν τα κόκκαλα σου,ενώ κάποιων τα κόκκαλα έχουν σπάσει πολλές φορές εδώ και 5 χρόνια..πόσο παρτάκιας μπορεί να γίνει ένας σκεπτικιστής έτσι;!απίστευτο..

        Μου αρέσει!

      • Greek Skeptic Μαΐου 12, 2015 στο 10:54

        Από την αρχή της κρίσης έχω δεχθεί μείωση μισθού κατά 50%, έχω μείνει άνεργος για 8 μήνες και θα μείνω άνεργος σε 1,5 μήνα αν δεν βρω δουλειά εν τω μεταξύ σε αυτή την αγορά. Μη μου μιλάς λοιπόν για παρτάκιες.
        Έχω δύο παιδιά, μια σύζυγο και δύο σκυλιά που περιμένουν από εμένα.
        Ο τραπεζικός μου λογαριασμός μειώνεται κάθε μήνα γιατί εδώ και 1,5 χρόνο μπαίνουμε μέσα συστηματικά.
        Μη μιλάς αν δεν γνωρίζεις.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • εγώ Μαΐου 12, 2015 στο 12:21

        εννοώ ότι προτιμώ να έχω ευτυχισμένους ανθρώπους γύρω μου που εργάζονται για να χαίρονται την ζωή και όχι ανθρώπους που εργάζονται για να πληρώνουν «τις σπατάλες σου» ,και η ζωή τους να είναι βουτηγμένη στα σκατά επειδή εσύ δηλώνεις καπιταλιστής..τόσο απλά τσιτάτα όμως σου είναι δύσκολο να τα επεξεργαστείς εφόσον σκοπός σου δεν είναι το κοινό καλό αλλά το καλό του αφεντικού σου και των λίγων που έχουν..

        «Από την αρχή της κρίσης έχω δεχθεί μείωση μισθού κατά 50%, έχω μείνει άνεργος για 8 μήνες και θα μείνω άνεργος σε 1,5 μήνα αν δεν βρω δουλειά εν τω μεταξύ σε αυτή την αγορά. Μη μου μιλάς λοιπόν για παρτάκιες.
        Έχω δύο παιδιά, μια σύζυγο και δύο σκυλιά που περιμένουν από εμένα.
        Ο τραπεζικός μου λογαριασμός μειώνεται κάθε μήνα γιατί εδώ και 1,5 χρόνο μπαίνουμε μέσα συστηματικά.»

        «Δηλώνω ευθαρσώς καπιταλιστής και φιλελεύθερος διάβολος»

        Τώρα που στα παραθέτω για να βλέπεις και τι γράφεις βρες μου την «βλακεία» στα λεγόμενα σου..εδώ γελάει και το παρδαλό κατσίκι..

        Μου αρέσει!

  2. εγώ Μαΐου 12, 2015 στο 12:11 Reply

    Έχεις πάθει όλα αυτά αλλά σου φαίνεται λογικό,γιατί έτσι είναι ο καπιταλισμός…!παράλογο(;) ναι είναι,αλλά ποιος το βλέπει..φίλε μου τότε τα αξίζεις αυτά που παθαίνεις,γιατί πιστεύεις ότι θα σου λύσει τα προβλήματα ο καπιταλισμός..αν η αρχή σου είναι ο υλισμός πάνω από την πνευματισμό τότε πάλι θα πω καλά να πάθεις..για ότι μας συμβαίνει είμαστε υπεύθυνοι,και από τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω ότι ο σκεπτικισμός σου φτάνει μέχρι την κατάρριψη μύθων..χωρίς παρεξήγηση αλλά όποτε έχεις γράψει για πολιτική και κοινωνία έχεις την τάση να ωραιοποιείς τα «σκατά»,από αυτό το σημείο και πέρα δεν είσαι καθόλου σκεπτικιστής για μένα..
    Ξέρεις μερικοί δεν μιλάνε για τραπεζικό λογαριασμό που τελειώνει γιατί δεν υπήρξε ποτέ,αλλά για επιδόματα που έχασαν γιατί η δεξιά σου και ο καπιταλισμός σου τους έκαναν ζητιάνους..ρώτα μάνες που γέννησαν και περιμένανε επιδόματα για να ζήσουν και τα έκοψαν,ρώτα 55 χρονους 60 χρονους που έμειναν άνεργοι και άντε να βρούνε δουλειά για τα επόμενα 7 χρόνια μέχρι την σύνταξη γιατί τα αφεντικά σου αποφάσισαν ότι πρέπει να δουλέψουν κι άλλο αυτοί και έτσι αύξησαν τα όρια..,ρώτα συνταξιούχους που παίρνουν 300 ευρώ σύνταξη γιατί η δεξιά σου αποφάσισε ότι δεν τους χρειάζονται περισσότερα λεφτά..ρώτα ρώτα ρώτα…πάνε πες σε αυτούς ότι ο καπιταλισμός είναι καλός..το ίδιο να λες και στα παιδιά σου ότι σε αυτή τη ζωή σημασία έχει να καταναλώνεις ασύστολα και να δημιουργείς χάος «αγαθών»..και μια μέρα όλα αυτά που έχασες θα τα πάρεις πίσω γιατί ο καπιταλισμός είναι «φίλος’ μας,αλλά την «χαμένη μας αθωότητα» (όλοι έχουμε από αυτήν) που μας την ξερίζωσαν με βία εδώ και 5-6 χρόνια δεν θα την πάρεις ποτέ πίσω..

    υ.γ. δεν χρειάζεται να σε γνωρίζω για να λέω πώς αντιλαμβάνομαι τα πράγματα,τα γραπτά σου είναι ενδεικτικά του τρόπου που σκέφτεσαι…

    Μου αρέσει!

    • Greek Skeptic Μαΐου 12, 2015 στο 14:39 Reply

      Θα προσπαθήσω να κρατήσω την απάντηση σύντομη και να απαντήσω και τα δύο σχόλια.

      Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε τις έννοιες.
      Καπιταλισμός= τα μέσα παραγωγής ανήκουν στον ιδιώτη
      Σοσιαλισμός & Κομμουνισμός= τα μέσα παραγωγής ανήκουν στο κράτος.

      Αυτές είναι και οι βασικότερες διαφορές. Το τι κάνει μια κυβέρνηση με τους μισθούς και τα επιδόματα, δεν το λέει ο κομμουνισμός ή ο σοσιαλισμός αλλά η οικονομική πολιτική της. Αν η κυβέρνηση είναι σοσιαλιστική θα επιδιώξει να μεγαλώσει το κράτος. Αν είναι καπιταλιστική θα επιδιώξει να το μειώσει.
      Σε γενικές γραμμές γιατί θα μπορούσε κάποιος να γράψει βιβλία. Απλώς τα αναφέρω γιατί μοιάζει να μην καταλαβαίνεις τι είναι καπιταλισμός.

      Από εκεί και πέρα, ο ίδιος ο καπιταλισμός ή ο σοσιαλισμός δεν λένε αν πρέπει να αυξήσεις τα επιδόματα ή να τα μειώσεις. Συνεπώς αυτό που λες: «αλλά για επιδόματα που έχασαν γιατί η δεξιά σου και ο καπιταλισμός σου τους έκαναν ζητιάνους» και άλλα παρόμοια, δεν έχουν βάση.

      Η σημερινή κατάσταση -σύντομο ιστορικό
      Οποιαδήποτε κυβέρνηση θέλει να δώσει επιδόματα ή μισθούς τεράστιους μπορεί να το κάνει, αρκεί να μπορεί να τα πληρώσει. Μέχρι και πριν 5 χρόνια, το Ελληνικό κράτος έδινε μισθούς και επιδόματα για τα οποία δεν είχε χρήματα. Έπρεπε να δανείζεται συνέχεια. Επειδή όμως η παραγωγική δυνατότητα της Ελλάδας είχε διαλυθεί (μέσω πολιτικών που ξεκίνησε ο ΑΓΠ) δεν μπορούσε να παράξει πλούτο. Συνεπώς τα δανεικά κόπηκαν διότι οι δανειστές (αυτοί που αγόραζαν τα Ελληνικά ομόλογα) έπαψαν να μας εμπιστεύονται πως θα τα ξεπληρώσουμε.

      Σε αυτό το σημείο (ομιλία ΓΑΠ) είχαμε δύο επιλογές:
      1. Άτακτη χρεοκοπία με βίαιη προσαρμογή στην οικονομική πραγματικότητα (δηλαδή μείωση μισθών και επιδομάτων δημοσίου στα επίπεδα που το δημόσιο μπορούσε να πληρώσει, απολύσεις δημόσιων υπάλληλων, καταργήσεις δημόσιων οργανισμών) και όλα αυτά χωρίς ρευστό στην αγορά, με φρικτές συνέπειες και στον ιδιωτικό τομέα αλλά και σε όλους τους Έλληνες, με τρομακτική αύξηση της ανεργίας και τραγική έλλειψη βασικών ειδών διατροφής αλλά και πετρελαίου
      2. σταδιακή προσαρμογή με δανεικά των εταίρων τα οποία θα έπρεπε βέβαια να επιστρέψουμε

      Επιλέχθηκε το δεύτερο. Καλά κάναμε.
      Η τρόικα μας είπε: ΟΚ, εμείς σας δίνουμε τα λεφτά, εσείς τι θα κάνετε για να πάψετε να είστε ελλειμματικοί;
      Απαντήσαμε: δεν θα μειώσουμε το δημόσιο, αλλά θα προχωρήσουμε σε αύξηση της φορολογίας για όλους.
      Η τρόικα σήκωσε τους ώμους και είπε «πάρτε χρήμα».

      Με άλλα λόγια, η τρόικα δεν ορίζει τα μέτρα, ορίζει τα μεγέθη (πόσο χρήμα), μιας και αυτή δίνει το χρήμα. Τα μέτρα τα ορίζουμε εμείς και έτσι για την ανεργία, και τη καθίζηση της αγοράς ευθυνόμαστε εμείς.
      Το ίδιο και για τις συντάξεις και τα επιδόματα. Τους είπαμε πως μπορούμε να κόψουμε αυτά, και αυτοί λένε ΟΚ, κόψτε, αλλά για να βγουν τα νούμερα, πρέπει να κόψετε τόσο.
      Καμία κυβέρνηση δεν έκανε τις αλλαγές που χρειαζόμαστε για να ορθοποδήσουμε. Επέλεξαν να κρατήσουν τα έξοδα στα ίδια σχεδόν επίπεδα και να αυξήσουν τα έσοδα. Αλλά δεν πολέμησαν τη φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή και όλα τα κακώς κείμενα του δημοσίου. Αποτέλεσμα; Γνωστό.

      Περί «ανθρώπων και αριθμών»

      Αφήνω στην άκρη τα περί υλισμού και πνευματισμού που αναφέρεις. Τα θεωρώ άτοπα μιας και κανείς δεν τρώει πνευματισμό.
      Συνήθως, όταν ακούμε «οι άνθρωποι πάνω από τους αριθμούς» σημαίνει πως δεν πρέπει να κοπούν επιδόματα και μισθοί γιατί οι άνθρωποι δεν «βγαίνουν» οικονομικά.
      Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως οι άνθρωποι έχουν κάνει τα «κουμάντα» τους με χρήματα που δεν υπήρχαν αλλά ήταν δανεικά. Είναι σαν να πας σε μια τράπεζα και να πάρεις ένα δάνειο πχ 10.000 ευρώ. Αν το μήνα παίρνεις 1.000 ευρώ και χρησιμοποιείς από το δάνειο άλλα 1.000 ευρώ το μήνα, τότε ξοδεύεις 2.000 ευρώ το μήνα. Αλλά αυτό δεν είναι το εισόδημά σου. Αυτό είναι το ποσό που ξοδεύεις και θα έρθει η ώρα που θα κληθείς να πληρώσεις το δάνειο.
      Το ίδιο έχει γίνει και στους Έλληνες. Ζητούσαμε χρόνια τώρα αυξήσεις και επιδόματα και ποτέ δεν μας απασχόλησε από που έρχονται τα χρήματα. Κανείς δεν αναρωτήθηκε αν μπορεί το κράτος να πληρώσει ένα επιπλέον σάντουιτς στους ΔΕΗτζήδες (παράδειγμα).
      Συνεπώς θα έπρεπε εδώ και πολλά χρόνια να αρχίσουμε μια προσαρμογή της οικονομίας μας στα πραγματικά επίπεδα ώστε να γίνει σταδιακά και χωρίς να ματώσουμε (το έκαναν άλλες χώρες με πρώτη τη Γερμανία). Αυτό όμως δεν έγινε διότι όποιος τολμούσε να πει κάτι τέτοιο απλώς εκδιώκονταν από το κόμμα ή και τη βουλή. Μέχρι τώρα απλώς φουσκώναμε το μπαλόνι που τώρα έσκασε στα χέρια μας.

      Συνεπώς η μείωση των μισθών και επιδομάτων καλά γίνεται διότι δεν μπορούμε να τα πληρώσουμε και το να ζητάμε δανεικά για πάντα προκειμένου να έχουμε υψηλότερους μισθούς από ότι θα έπρεπε, είναι με πολλούς τρόπους λάθος.

      Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε ότι και οι άλλες κυβερνήσεις. Υποσχέθηκε πράγματα που δεν μπορούσε να υλοποιήσει. Η διαφορά είναι πως ο ΣΥΡΙΖΑ το έκανε αυτό γνωρίζοντας πως δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα για να κάνει αυτά που θέλει. Θεώρησε εσφαλμένα πως η ΕΕ θα του έδινε ότι ζητούσε γιατί….έτσι! Αυτό δεν έγινε όπως ξέρουμε και πλέον είμαστε εδώ που είμαστε.

      Ελπίζω να βοήθησα να ξεκαθαρίσουν κάποια θέματα. Προσπάθησα να το κρατήσω απλό. Αν έχεις απορίες πες μου.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • εγώ Μαΐου 12, 2015 στο 20:18

        κακώς μπαίνω στην λογική να συζητήσω με κάποιον που θεωρεί δεδομένο ότι «όλοι μαζί τα φάγαμε»..για σένα φυσικά ΟΛΟΙ έπαιρναν δάνεια και ΟΛΟΙ ζούσανε σαν άρχοντες…λοιπόν θα σε εκπλήξω και θα σου πω πως όχι,δεν ζούσανε όλοι όπως περιγράφεις και δε ζητούσαν όλοι αυξήσεις και επιδόματα..αλλά τι σου λέω τώρα..
        και όχι όταν λέμε για ανθρώπους και αριθμούς δεν εννοούμε υψηλότερους μισθούς και επιδόματα,αλλά διαβίωση αξιοπρεπή σε αντιδιαστολή με τα πρωτογενή πλεονάσματα και τις ταγές των αγορών που βαυκαλίζεσαι εσύ ο καπιταλιστής σαν να είναι το ιερό δισκοπότηρο..!αν εσένα η αξιοπρεπής διαβίωση είναι συνδεδεμένη μόνο με ασύμμετρη κατανάλωση και ακριβά γούστα,δεν σημαίνει ότι αυτό είναι αξιοπρεπής διαβίωση..
        και τέλος και ΕΣΥ πνευματικότητα «πουλάς» με τον σκεπτικισμό σου και ας μην τρώγεται όπως λες..και όταν λέω εγώ για πνευματικότητα μιλάω για «μόρφωση» του πνεύματος και όχι εναλλακτικές σκέψεις και άλλα σχετικά οπότε μη μου γυρνάς την λέξη σαν «μη αποδεκτή»..

        Μου αρέσει!

      • Greek Skeptic Μαΐου 12, 2015 στο 20:52

        Πουθενά δεν είπα πως «όλοι τα φάγαμε» ή πως «όλοι πέρναμε δάνεια και ζούσαμε σαν άρχοντες». Αυτά τα είπες εσύ.

        Επιδόματα πορεί να μην ζητούσαν όλοι, αλλά δεν θυμάμαι κανέναν να βγήκε να ρωτήσει που θα βρεθούν τα χρήματα. Αντιθέτως θυμάμαι τη μεγαλύτερη διαδήλωση στη μοντέρνα ιστορία μας που έγινε προκειμένου να μην γίνει καμία αλλαγή στο ασφαλιστικό. Τότε μας είπαν πως σε 10 χρόνια θα καταρρεύσει και δεν θα μπορούν να πληρωθούν οι συντάξεις. Σήμερα, 10 χρόνια μετα…
        Το «αξιοπρεπή διαβίωση» είναι σχετικό. Αλλιώς ζω εγώ αξιοπεπώς και αλλιώς εσύ. Δεν υπάρχει κοινός ορισμός για να σταθείς.

        Χωρίς πλεονάσματα έχεις ελλείμματα. Με ελλείμματα δανείζεσαι. Με δανεικά δεν τη βγάζεις για πολύ.

        Προφανώς δεν εξηγησα τί είναι ο καπιταλισμός αρκετά καλά, αν μου μιλάς για «ασύμμετρη κατανάλωση» και άλλα όμορφα που ακούγονται συνήθως σε πολιτικές νεολαίες αριστερού προσανατολισμού.

        Ούτε με τη ¨μόρφωση του πνεύματος» μπόρεσε ποτέ κανείς να ζήσει. Δουλειά θέλει και λεφτά, πριν πάει στη «πνευματική» μόρφωση.

        Δεν πουλάω τίποτα. Προσωπικές σκέψεις είναι. Όποιος δεν θέλει δεν διαβάζει. Απλούστατο.

        Γενικότερα το επιθετικό σου ήφος είναι χαρακτηριστικό του διχασμού που έχει καλλιεργηθεί εδώ και 5 χρόνια από την αριστερά. Ελπίζω σε καλύτερα.

        Αρέσει σε 1 άτομο

  3. εγώ Μαΐου 19, 2015 στο 19:37 Reply

    Αυτό που με μεγάλη βεβαιότητα δεν αντιλαμβάνεσαι προφανώς είναι το πόσο εύκολα «κοιμίζεις» κάποιον δίνοντας του ανεξέλεγκτα διάφορα προνόμια ακόμη και λες ότι το κατέχεις..είναι δυνατόν να ρωτούσαν που βρίσκει τα χρήματα η Ελλάδα;ανάπτυξη τους έλεγαν,αγόρασε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου φώναζε ο στούμπος ο Σημίτης..αλήθεια αυτή είναι απάντηση σκεπτικιστή;!
    Για το επιθετικό ύφος συμφωνώ αλλά είναι αποτέλεσμα της εποχής που ζούμε ..το πρόβλημα του διχασμού δεν εξαφανίστηκε ποτέ στην Ελλάδα,απλά μπήκε κάτω από το χαλάκι γιατί όλοι γίναμε νεοφιλελεύθεροι ,νεόπλουτοι καπιταλιστές και ξεχάσαμε πως είναι αν ζεις ανθρώπινα..βλέπεις η ουσία είναι το να καταναλώνεις όπως μας διαφωτίζει ένας σκεπτικιστής..όσο για το αν έζησε ποτέ κανείς μόνο με την μόρφωση του πνεύματος χωρίς να είναι δούλος κάποιου α@@$$@ που θέλει να τον έχει σκλάβο για 400 ευρώ,θα σου πω πώς έζησαν πολλοί έτσι και μακάρι να είχαμε τα «φώτα» αυτών και όχι των καπιταλιστών που λυμαίνονται τον κόσμο..
    Το αν θα σε διαβάζω φυσικά θα το αποφασίσω εγώ,αλλά γιατί να μην σε διαβάζω..πρέπει να συμφωνώ με όσα γράφεις,ή δεν αντέχεις τον αντίλογο..Δεν σε έβρισα..άλλο αν έχω επιθετικό ύφος αλλά και πάλι αυτό δεν σε προσβάλλει προσωπικά πιστεύω..

    Μου αρέσει!

  4. […] προηγούμενα άρθρα είχα τοποθετηθεί κατά του ΣΥΡΙΖΑ και είχα δεχθεί από βρισιές του τύπου […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: